Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisa Christiaens - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisa Christiaens - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Als eerste ga ik een maand naar Cordoba in Argentinië om Spaans te leren.
Vervolgens ga ik een maand naar Cochabamba in Bolivia om vrijwilligerswerk te doen.
Het doel van het project waar ik aan ga deelnemen is kinderen te helpen met emotionele, fysieke en mentale beperkingen. Het centrum heeft de faciliteiten om zorg te bieden aan ongeveer 80 kinderen met allemaal verschillende achtergronden. Naast kinderen met een beperking wordt er ook gewerkt met straatkinderen en kinderen die drugsverslaafd zijn. (voor meer informatie www.projects-abroard.nl).
De laatste maand zal ik een maand gaan rondreizen, waar precies naar toe is ook voor mij nog een verrassing!

Recente Reisverslagen:

05 December 2016

Het leven als een Madrileña

03 Januari 2015

mijn laatste dagen in Peru

19 December 2014

Vervolg Peru..

13 December 2014

laatste dagen Bolivia, eerste dagen Peru

23 November 2014

My last weeks in Cochabamaba
Lisa

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11306

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 20 December 2014

Mijn eerste reis

11 November 2016 - 30 November -0001

Mijn leven in Madrid

Landen bezocht: